Warunki współpracy
Poniższy Regulamin dotyczy wszystkich klientów Firmy Gemini Gabriela Baczyńska.Firma przyjmuje, że każdy Klient który składa zamówienie zapoznał się z regulaminem i go akceptuje.Administratorem danych jest Firma Gemini Gabriela Baczyńska z siedzibą w Limanowej (34-600) przy ulicy Krakowskiej 6. Identyfikująca się numerem NIP: 7371666903. Administrator danychpoddaje je archiwizacji w celach pełnej realizacji zamówienia: księgowych, spedycyjnych oraz marketingowych.
- ZAMÓWIENIA
- Klienci ponoszą pełną odpowiedzialność prawną za treść oraz formę przesyłanych do druku projektów i materiałów (tekst wraz z grafiką), również za ewentualne naruszenie praw autorskich i wszelkich innych praw.
- Zamówienie składane e-mailem lub pisemnie musi zawierać:
- nazwę pracy lub pełną nazwę wybranego produktu, nakład, nazwy lub numery kolorów CMYK lub PANTON dla grafiki lub logotypu. Załączenie wszystkich potrzebnych grafik i logotypów. Informacje o wielkości i umieszczeniu logotypów. Format pracy netto, ilości stron, rodzaj materiału, gramaturę, listę uszlachetnień, rodzaj oprawy, inne dodatki czy ważne informacje w zależności od rodzaju zamawianego produktu reklamowego.
- Uzgodniony koszt, uzgodniony termin realizacji.
- Dodatkowo zamówienie musi zawierać następujące informacje:
- – dane do faktury,
- – adres do wysyłki zamówienia oraz faktury.
- Złożenie zamówienia jest jednoznaczne ze zgodą Zamawiającego na przechowywanie i przetwarzanie jego danych osobowych w celach realizacji zamówienia, spedycyjnych oraz marketingowych przez Firmę Gemini Gabriela Baczyńska zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
- osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu
- Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
- osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
- przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO) Wszelkie
- dane podane przez Zamawiającego nie mogą być udostępniane innym podmiotom bez jego wiedzy i zgody.
- Zamawiający składając zamówienie potwierdza, iż udostępniając Firmie Gemini Gabriela Baczyńska materiały potrzebne do realizacji zlecenia nie narusza postanowień Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Wszelką odpowiedzialność za niezgodność przekazanych materiałów z podaną ustawą ponosi Zamawiający.
- PŁATNOŚCI
- W momencie przesłania zamówienia Klient automatycznie zobowiązuje się uiścić koszty wynikające z tytułu realizacji i ewentualnej wysyłki przedmiotu zamówienia.
- Akceptowane przez nas sposoby płatności to płatność przelewem na konto firmy.
- REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Termin realizacji zamówienia liczony jest od dnia nadesłania poprawnie przygotowanych plików do zamówienia oraz pisemnego zlecenia. Po rozpoczęciu realizacji nie są możliwe jakiekolwiek zmiany w projektach, ani anulowanie zlecenia. W szczególnych przypadkach drukarnia może odmówić realizacji zlecenia, bez podania przyczyn po zapoznaniu się z
- projektem bądź szczegółami zlecenia, nie później niż na drugi dzień od momentu otrzymania zlecenia.
- PROJEKTY
- Projekty lub materiały do projektów zleconych prosimy przesyłać na maila
- [email protected].
- Projekty i materiały do projektów zleconych powinny być przygotowane zgodnie ze specyfikacją podaną w mailu. Wytyczne mogą różnic się ze względu na dużą gamę dostępnych produktów reklamowych zgodnie z pisemnymi informacjami przekazanymi przez pracownika firmy.
- Pliki przesłane w ostatecznym zamówieniu są traktowane jako wersja ostateczna.
- Podstawowym formatem przyjmowanych prac jest pdf.
- TERMINY
- Terminy realizacji zamówień podawane są w dniach roboczych. Termin realizacji może się wydłużyć w przypadku, gdy Klient wymaga wprowadzenia jakichkolwiek zmian w projekcie
- oraz istotnych zmian w trybie i sposobie realizacji zamówienia np.:
- – zmiana jakichkolwiek parametrów pracy
- – zmiana miejsca i/lub sposobu dostawy.
- – wszelkie inne zmiany do pierwotnie złożonego zamówienia.
- Wprowadzenie takich zmian może być objęte dodatkowymi kosztami, nie ujętymi w wycenie pierwotnej, które będzie musiał zaakceptować Klient. Termin realizacji zamówienia rozpoczyna
- się od momentu przekazania przez klienta zamówienia, oraz otrzymania przez drukarnię potwierdzonych, sprawdzonych kompletnych materiałów do druku.
- Firma Gemini Gabriela Baczyńska nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji wynikłe z przyczyn niezależnych od wykonawcy. W każdym przypadku wystąpienia opóźnień
- w realizacji Klient jest o tym fakcie informowany najpóźniej w dniu realizacji zamówienia.
- DOSTAWA ZAMÓWIEŃ
- Realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich. Dostawa powinna być zrealizowana najpóźniej wciągu 2 dni roboczych od dnia wysyłki. Możliwy jest również odbiór osobisty przez Klienta z siedziby firmy lub dostawa do Klienta własnym transportem po wcześniejszym ustaleniu tego z firmą.
- REKLAMACJE
- Firma Gemini Gabriela Baczyńska nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia, zagubienia lub opóźnienia przesyłek podczas transportu.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie należy zgłosić kurierowi w momencie odbioru towarów. Osoba odbierająca jest zobowiązana sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem pracownika firmy kurierskiej i niezwłocznie powiadomić o tym pisemnie Firmę.
- Reklamacje nie spełniające powyższej procedury nie będą uwzględniane. Decyzje w sprawie zakresu i wymiaru reklamacji dotyczących przesyłek zależą wyłącznie od firmy kurierskiej. Jeśli powodem reklamacji są różnice w kolorze otrzymanego produktu w stosunku do oczekiwań klienta, warunkiem podstawowym dochodzenia reklamacji jest porównanie
- wykonanej pracy z wcześniej wykonana i zaakceptowaną próbą, którą Firma Gemini może na zlecenie klienta wykonać odpłatnie
- przed finalna produkcja. Zaakceptowana próbka powinna być przesłana przed realizacją finalną przez klienta do firmy. Należy pamiętać, że są pewne produkty których wykonanie wcześniejszej próby jest nie możliwe.
- Reklamacje dotyczące jakości produktów bądź usług należy zgłaszać do 7 dni od chwili dostawy. Reklamacje trzeba przesłać pisemnie pocztą tradycyjna bądź mailową zachowując ciągłość korespondencji, podając szczegółowy opis wady i numer faktury. W terminie do 7 dni od zgłoszenia reklamacji należy dostarczyć do nas 100% reklamowanego nakładu, na adres
- siedziby Firmy Gemini. Przekroczenie podanych tu terminów skutkuje automatycznym odrzuceniem reklamacji. Koszt zwrotu reklamowanego towaru, z jednego miejsca na terenie całego kraju, w przypadku uznania reklamacji pokrywa Firma Gemini.
- W ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona, a nasz pracownik poinformuje klienta o sposobie jej rozwiązania.
W ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona, a nasz pracownik poinformuje klienta o sposobie jej rozwiązania.