Warunki współpracy
Poniższy Regulamin dotyczy wszystkich klientów Firmy Gemini Gabriela Baczyńska.Firma przyjmuje, że każdy Klient który składa zamówienie zapoznał się z regulaminem i go akceptuje. Administratorem danych jest Firma Gemini Gabriela Baczyńska z siedzibą w Limanowej (34-600) przy ulicy Krakowskiej 6. Identyfikująca się numerem NIP: 7371666903. Administrator danychpoddaje je archiwizacji w celach pełnej realizacji zamówienia: księgowych, spedycyjnych oraz marketingowych.
ZAMÓWIENIA
- Klienci ponoszą pełną odpowiedzialność prawną za treść oraz formę przesyłanych do druku projektów i materiałów (tekst wraz z grafiką), również za ewentualne naruszenie praw autorskich i wszelkich innych praw.
- Zamówienie składane e-mailem lub pisemnie musi zawierać:
- nazwę pracy lub pełną nazwę wybranego produktu, nakład, nazwy lub numery kolorów CMYK lub PANTON dla grafiki lub logotypu. Załączenie wszystkich potrzebnych grafik i logotypów. Informacje o wielkości i umieszczeniu logotypów. Format pracy netto, ilości stron, rodzaj materiału, gramaturę, listę uszlachetnień, rodzaj oprawy, inne dodatki czy ważne informacje w zależności od rodzaju zamawianego produktu reklamowego.
- Uzgodniony koszt, uzgodniony termin realizacji.
- Dodatkowo zamówienie musi zawierać następujące informacje:
– dane do faktury
– adres do wysyłki zamówienia oraz faktury
6. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne ze zgodą Zamawiającego na przechowywanie i przetwarzanie jego danych osobowych w celach realizacji zamówienia, spedycyjnych oraz marketingowych przez Firmę Gemini Gabriela Baczyńska zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO). Wszelkie dane podane przez Zamawiającego nie mogą być udostępniane innym podmiotom bez jego wiedzy i zgody. Zamawiający składając zamówienie potwierdza, iż udostępniając Firmie Gemini Gabriela Baczyńska materiały potrzebne do realizacji zlecenia nie narusza postanowień Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Wszelką odpowiedzialność za niezgodność przekazanych materiałów z podaną ustawą ponosi Zamawiający.
PŁATNOŚCI
- W momencie przesłania zamówienia Klient automatycznie zobowiązuje się uiścić koszty wynikające z tytułu realizacji i ewentualnej wysyłki przedmiotu zamówienia.
- Akceptowane przez nas sposoby płatności to płatność przelewem na konto firmy.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Termin realizacji zamówienia liczony jest od dnia nadesłania poprawnie przygotowanych plików do zamówienia oraz pisemnego zlecenia. Po rozpoczęciu realizacji nie są możliwe jakiekolwiek zmiany w projektach, ani anulowanie zlecenia. W szczególnych przypadkach drukarnia może odmówić realizacji zlecenia, bez podania przyczyn po zapoznaniu się z projektem bądź szczegółami zlecenia, nie później niż na drugi dzień od momentu otrzymania zlecenia.
PROJEKTY
- Projekty lub materiały do projektów zleconych prosimy przesyłać na maila [email protected].
- Projekty i materiały do projektów zleconych powinny być przygotowane zgodnie ze specyfikacją podaną w mailu. Wytyczne mogą różnic się ze względu na dużą gamę dostępnych produktów reklamowych zgodnie z pisemnymi informacjami przekazanymi przez pracownika firmy.
- Pliki przesłane w ostatecznym zamówieniu są traktowane jako wersja ostateczna.
- Podstawowym formatem przyjmowanych prac jest pdf.
TERMINY
- Terminy realizacji zamówień podawane są w dniach roboczych. Termin realizacji może się wydłużyć w przypadku, gdy Klient wymaga wprowadzenia jakichkolwiek zmian w projekcie oraz istotnych zmian w trybie i sposobie realizacji zamówienia np.:
- zmiana jakichkolwiek parametrów pracy
- zmiana miejsca i/lub sposobu dostawy.
- wszelkie inne zmiany do pierwotnie złożonego zamówienia.
Wprowadzenie takich zmian może być objęte dodatkowymi kosztami, nie ujętymi w wycenie pierwotnej, które będzie musiał zaakceptować Klient. Termin realizacji zamówienia rozpoczyna się od momentu przekazania przez klienta zamówienia, oraz otrzymania przez drukarnię potwierdzonych, sprawdzonych kompletnych materiałów do druku.
- Firma Gemini Gabriela Baczyńska nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji wynikłe z przyczyn niezależnych od wykonawcy. W każdym przypadku wystąpienia opóźnień
- w realizacji Klient jest o tym fakcie informowany najpóźniej w dniu realizacji zamówienia.
- DOSTAWA ZAMÓWIEŃ
- Realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich. Dostawa powinna być zrealizowana najpóźniej wciągu 2 dni roboczych od dnia wysyłki. Możliwy jest również odbiór osobisty przez Klienta z siedziby firmy lub dostawa do Klienta własnym transportem po wcześniejszym ustaleniu tego z firmą.
- REKLAMACJE
- Firma Gemini Gabriela Baczyńska nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia, zagubienia lub opóźnienia przesyłek podczas transportu.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie należy zgłosić kurierowi w momencie odbioru towarów. Osoba odbierająca jest zobowiązana sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem pracownika firmy kurierskiej i niezwłocznie powiadomić o tym pisemnie Firmę.
- Reklamacje nie spełniające powyższej procedury nie będą uwzględniane. Decyzje w sprawie zakresu i wymiaru reklamacji dotyczących przesyłek zależą wyłącznie od firmy kurierskiej. Jeśli powodem reklamacji są różnice w kolorze otrzymanego produktu w stosunku do oczekiwań klienta, warunkiem podstawowym dochodzenia reklamacji jest porównanie
- wykonanej pracy z wcześniej wykonana i zaakceptowaną próbą, którą Firma Gemini może na zlecenie klienta wykonać odpłatnie
- przed finalna produkcja. Zaakceptowana próbka powinna być przesłana przed realizacją finalną przez klienta do firmy. Należy pamiętać, że są pewne produkty których wykonanie wcześniejszej próby jest nie możliwe.
- Reklamacje dotyczące jakości produktów bądź usług należy zgłaszać do 7 dni od chwili dostawy. Reklamacje trzeba przesłać pisemnie pocztą tradycyjna bądź mailową zachowując ciągłość korespondencji, podając szczegółowy opis wady i numer faktury. W terminie do 7 dni od zgłoszenia reklamacji należy dostarczyć do nas 100% reklamowanego nakładu, na adres
- siedziby Firmy Gemini. Przekroczenie podanych tu terminów skutkuje automatycznym odrzuceniem reklamacji. Koszt zwrotu reklamowanego towaru, z jednego miejsca na terenie całego kraju, w przypadku uznania reklamacji pokrywa Firma Gemini.
- W ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona, a nasz pracownik poinformuje klienta o sposobie jej rozwiązania.
W ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona, a nasz pracownik poinformuje klienta o sposobie jej rozwiązania.
Zasady prezentowania treści i opinii na stronie
Wersja dokumentu 01
Data obowiązywania 1.03.2024
Dobrze Cię tu widzieć!
Transparentna i uczciwa komunikacja z Tobą to mój priorytet! Uprzejmie proszę o zapoznanie się z przygotowanymi dla Ciebie dokumentami. Są w nich zawarte zasady prezentowania treści na tej stronie internetowej oraz kryteria weryfikujące, którymi się kieruję przy prezentowaniu opinii Klientów na mojej stronie internetowej.
ZASADY PREZENTOWANIA TREŚCI NA STRONIE – SORTOWANIE
Treści prezentowane na mojej stronie staram się jak najlepiej dopasować do potrzeb użytkowników strony i Klientów. Chcę w ten sposób oszczędzić Ci czasochłonnych poszukiwań.
Domyślnie prezentuję listę produktów spełniających wskazane przez Ciebie parametry w przypadku, gdy wskażesz parametry w wyszukiwarce.
Zasady, którymi się kierujemy przy doborze treści na stronie:
• Domyślne sortowanie produktów widoczne na stronie jest odzwierciedleniem tego, które produkty prezentowane na stronie są najczęściej wyszukiwane i cieszą się największą popularnością, lub też tego, które produkty odpowiadają wynikom Twoich poszukiwań.
• Na treści prezentowane użytkownikowi strony wpływa zachowywanie innych, podobnych użytkowników, przedmiot wyszukiwania użytkownika oraz kwestia dopasowania wyników wyszukiwania do zapytania.
OPINIE PREZENTOWANE NA STRONIE
Na mojej stronie możesz się zapoznać z opiniami klientów, które dotyczą moich produktów i/lub usług.
Wiem, że opinie są dla Ciebie ważne, i dochowuję wszelkiej staranności, by oparte były na rzeczywistych odczuciach naszych Klientów i podmiotów, z którymi współpracujemy.
Prezentowane na stronie opinie są przeze mnie zweryfikowane i pochodzą wyłącznie od osób, które współpracowały ze mną lub korzystają z moich produktów. Na mojej stronie nie znajdziesz opinii dotyczących produktów i/lub usług stworzonych przeze mnie lub na moje zamówienie.
W jaki sposób weryfikuję opinię? Na przykład kontaktuję się z osobą, która ją wystawiła, dziękuję za opinię i proszę o zgodę na jej publikację. Jeśli nie jestem w stanie zweryfikować podmiotu, który wystawił opinię, to nie zamieszczam jej na stronie.
Na stronie prezentuję wybrane opinie, które najlepiej oddają zasady współpracy i dają Ci najwięcej informacji pozwalających na podjęcie decyzji o zakupie produktu czy współpracy ze mną.
Nie praktykuję zdobywania opinii o charakterze sponsorowanym czy barterowym.
W razie wątpliwości zawsze możesz się ze mną skontaktować. Chętnie odpowiem na Twoje pytania!
Miłego dnia!
Gabriela Baczyńska z Zespołem